Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 2, 2009

Virus Semakin Bermaharajalela

Assalamualaikum....

Perit tue tekak ini...xtahan rase nye...badan dh mule rase xtentu arah je suhunye...batuk dh mule jd peneman...cecair dr hidung dh mule nk meleleh...aarrrggghhh....abislah tisu jd mangsa lap hidung nie...kembanglah hidung aku nie...

Kepala dh mule rase berat semacam....dh mule nk menmpakkan tanda² nk melayang....nafas pun xselancar mana dah...mule sok sek sok sek....tangan mulelah asyik kat hidung je....tengkuk dh seperti mencabar kesihatan aku nie...

Aduhhhssss....nielah virus yg aku xsuka tp acap kali dtg menyerang aku...every month dia dtg tanpa di undang...aaaarrrrggghhhhh.....rata² org dh kena virus nie...mmg xleh tahan lah...klau baik on the spot pas mkn ubat xpe...nie tidak..berminggu²....

Bile virus nie dtg plg susah waktu nk tido...tido jd xselesa...mulelah terjaga sejam sekali...itu klau teruk sgt lah...pastue mulelah jap paling ke kiri jap paling ke kanan...eee...kena minum scoot emulsion nie...ingat lg mase kecik²...tp dh besar nie telan panadol je...



Free Signature Generator

4 comments:

iman said...

erm...nak mc lah tue...ok aku luluskan...;p

Zura said...

time acih time acih...

zh-ena said...

kita jumapa bg bergabung tenaga virus kita berdua nie hehehehe

Zura said...

klau virus kite bersatu sure kalau virus h1n1