Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 10, 2009

You Are Not Alone

Assalamualaikum......


Micheal Jackson
Ape yg aku th psl M.J nie...dia d gelar kan sbg ikon dunia...raja pop....bg aku lah MJ nie seorg yg kreatif dlm menghasilkan video klip...mmg terhibur tgk video klip dia....yg aku ingat video klip dia jd hantu tue..xthlah lagu ape...sbb dh lama....

Aku xdelah kata fanatik ngan dia nie....lagu dia pun yg aku th Black & White, Beat It & You Are Not Alone...tp sejak dia meninggal dunia nie tetiba aku rase suke plak ngan lagu dia yg You Are Not Alone tue....ape lg aku jdkan lah playlist aku....

>Itu je tujuan aku buat entry nie....hehehe..<


Free Signature Generator


2 comments:

~ain said...

Sekali fikir, kesian kat MJ ni.. Kehidupan dia tak macam orang lain.. Memang byk duit, harta benda...tapi tak de privacy, kehidupan kanak-kanak tak macm kanak-kanak lain..

btw... macam sedih gak laaaa dia meninggal..

Zura Tahir said...

erm...dh itu jalan dia pilih ain...nk buat cm ne kan...dia kena redha jelah...