Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 29, 2009

Kesihatan Aku

Assalamualaikum...

Ari nie kesihatan aku masih lg d paras suam-suam kuku....selesema aku masih lg x baik...bile dh selesema nie th aje lah kan...susah nk buat keje...tisu mmg sentiase lah...aarrrggghhhh....dok plak dlm air cond....

Tapi ari nie aku bawak minyak kat bawah nie tuk legakan pernafasan aku....kepantangan aku betullah tgh selesema nie org merokok...eeee...bos aku nie nk kena kuntau agaknye...suke merokok walaupun dlm air-cond...




Minyak warisan zaman berzaman....

Free Signature Generator

5 comments:

~ain said...

bukan time selsema je, kalau tak selsema pun sakit hati dengan bau rokok.. nasib baik hubby tak merokok..

btw, kuntau tu ape? santau ke zura?
hahaha

Zura said...

kuntau tue ala2 cm kung fu...hehehe...

iman said...

ek ra...ko x mkn ubt ker? ko g cek up ra...skrg nie bnyk bhy wlpn sakit tue biasa² jer

zh-ena said...

harap cepat sembuh..klu aku, aku suka letak vicks kat hidung lega skit nak bernafas

Zura said...

ena & imah - ntilah aku g check..mmg nk g check pun...tue yg aku risau tue...smlm dh makan ubat dah...vicks mmg okey...letak plak kat dada, belakang ngan hidung...