Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 20, 2009

Dinner at Mc D

Assalamualaikum......




Kenal x atuk nie...



Sundae cone choco...sedap tp last² manis...erm..xabis pun aku makan...



Ini Ain...



Ini Ceah....



Dua org adik aku yg temankan aku g The Store..


Malam td aku ngan dua org adik aku nie g The Store....Ceah nk beli bateri calculator n jam dia...pas tue dia nk cari housing handset dia....aku plak mmg nk g cari USB adapter...alhamdulillah dapat jgak...

Pas nie nk upload gmbar dah boleh lah...sbb bende dh mencukupi...pas nie insyaAllah xdelah gambar yg kecik cenonet lg dlm blog aku nie...hehehe...pas dh beli brg ktorg g singgah kat McD tuk dinner yg xbape kenyang...

Adik aku beli Mc Chicken aku makan Big Mac aje...ktorg beli one set nye...aku ngan Ain beli ala carte je...sbb dh beli aiskrim dulu kan br plan nk makan McD...sblm makan tue masuk dlm The Store...

Ada sale beb..tp pulus plak kureng...smpai 70%...geram nye....tp ktorg xtgk betul²lah sbb xde duit kan...tgk pun xde guna lah...nti hati sakit tue....aku mcm aim seluar jeans je...sbb quality kat sini pun okey gak...aku suke brand Lady's Like..

Free Signature Generator

No comments: