Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 16, 2009

Pelik Sesangat

Assalamualaikum...


Aku jd takut nk bukak blog makcik kat atas nie...sbb nye bile aku bukak je blog dia, ngan p.c aku sekali hang...asal erk jd cm tue...blog org lain okey je...so terpaksa lah aku restart...dulu okey je nk bukak blog dia nie...lately nie plak cm meragam sikit...


Free Signature Generator

7 comments:

zh-ena said...

wah tetiba glamour jap muka aku kat blog ko nie..

time ko buka internet, ko buka pki aper?
internet explorer @ mozilla??

aku dulu tak blh buka internet klu guna internet explorer (IE) SBB TU LA AKU GUNA MOZILLA..SNG N CEPAT

Zura said...

aku gune internet explorer ler...dulu xjd hal na...skrg nie je...tue yg pelik..

lannida said...

aku pun pasan, skang blog ena lambat sket nk bukak... kekadang aku terpaksa close, n bukak balik... cube ko check pe hal ngan blog ko na.

Zura said...

betul x da...jawab na jwab na...bkn aku je ida pun ckp cenggitu

zh-ena said...

sbb mungkin berat sgt blog aku tu..sbb tu la aku syorkan korang buka guna mozilla

iman said...

asal aku bukak ok jer?????hahaha nmpknyer pc korang dah kene virus...;p

Zura said...

virus h1n1...hehehe...tp dulu pun ko xleh bukak blog ko...lg teruk mah...