Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 24, 2009

Sama Tapi Tak Serupa

Assalamualaikum....





Korang penah x alami situasi cm nie...hahahaha...gmbar kat atas tue mber aku...Kak Eda dan yg bawah nie plak gmbar bos cine aku...smpai je opis aku terus gelak tgk baju bos aku nie sama ngan mber aku...

Warna baju drg nie sama cumenye bunga aje yg bezanye...tp kalau tgk dr jauh nmpak sama....baju nie beli masa trip g Shanghai....susah tue nk snap gmbar drg nie...ialah kena sorok²...kang ambik gmbar candid kang naya je...

Dulu masa kat kolej takut sgt baju klau sama...nti kena gelak ngan roomate...tp masa study dulu...corak baju tue sama cume warna je yg lain...smpai kena banned baju tue...xpsl² je..ada org boleh selamber tp aku malu...krg pun sure malukan...

Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

time kat KPM dulu aku suka pki baju sama ngan sally..sbb time tu diorg ckp kami nie mcm twins :P

Zura said...

patutlah...

iman said...

hahahaah...aku de satu baju same dgn shumie, tp ktorg selalu ckp jgn pakai waktu y same, ngan kak ina pun samer...

Zura said...

hahaha...nasib baik satu bilik klau lain bilik cm ne nk plan cm tue...