Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 9, 2009

Rezeki Hari Khamis

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...syukur pd tuhan atas rezekiNya....hari nie mmg murah sungguh rezeki ktorg satu opis.....dapat makan kuih karipap, kasuwi, seri muka....dan air mineral....nikmat yg tak terhingga....kebetulan ktorg nie mmg kebulur kan waktu pagi...

Ari nie opis aku ada lawatan dr customer tetap ktorg....drg dtg melawat opis sblm bergerak ke Kelab Shah Alam untuk seminar....seminar nie berkaitan ngan hospital linen....drg nk th lebih lanjut kot psl item² hospital nie...

Customer nie dh lama berurusan ngan opis aku nie....sblm aku masuk sini lg....drg dh jd pelanggan tetap sehinggalah sekarang....customer ktorg nie supplier hospital item tuk hospital² lain...kirenye major customer lah...

So, bile ade lawatan sure lah ade hidangan...dan ktorg lah yg paling happy sbb klau hidangan xabis ktorg lah tukang sambung kasi habis....hehehe...mmg syok...kali nie mmg banyak kuih yg berbaki....so ktorg pun tapaulah tuk bwk blik umah...klau x kan membazir aje...



Inila hasil tapauan aku sesudah smpai umah...buruk nau bunyi nye....tp aku bkn kaki tapau tau...



Ini kuih seri muka...sedap....xmanis sgt pun...



Karipap nie pun sedap....



Ini plak nasi ayam yg d sponsor oleh uncle kat opis aku nie...dia dh lama nk belanja ktorg...nasi ayam nie ade d jual kat Kota Damansara...nama nasi ayam nie nasi ayam warisan...rase dia okeylah...trylah....tp mber aku ckp nasi ayam kat An-Nur Cafe lg sedap....



Air mineral nie pun aku tapau...hehehe...tuk bekalan sbb kat opis nie aku kuat minum air....aku xambik air kat opis sbb di kuatiri tahap kebersihannye...biaselah bile dh ramai² nie kan....


Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

yup nasi ayam kat kafe annur's mmg sedap..dh rasa

Zura Tahir said...

rase nk g try lah...

Redbloodsnow said...

ooo tuh ek nasi ayam yg x sedap tuh ek..hehehe

:P

Zura Tahir said...

haa...tue lah dia...