Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 3, 2009

Bunga Solar

Assalamualaikum...



Cantik tak pasu bunga nie..??...comel sangat sampaikan aku teruja nak membelinye...aku beli dari member aku...dia bagi harga RM10.00 standard dengan harga tempat lain tapi kita orang mintak dia jual RM8.00 saje...so dapatla kita orang harga murah....

Bende nie gune tenaga solar...bile kena cahaya matahari nanti mulelah dia tergedik² berayun...aku dah lama nak beli untuk letak dalam kereta tapi tak pergi mana² kedai tengok kan...smpailah semalam member aku bawak opis dan jual kat kita orang....ramai yang beli...

Rupe²nye member² aku ramai yang minat nak beli letak dalam kerete....tapi sian lah member aku yang dah kawin sebab hubby dorang tak suke letak dalam kete...hahahha...sudahnye dorang buat hiasan dalam almari je...mase beli excited je nak letak...sekali tunjuk kat hubby memasing..."ah...tak payahlah letak.."

Free Signature Generator

2 comments:

~Ain said...

masa ian beli ni dulu harga RM20.. masa baru2 keluar benda lah ni.. mahal..

Zura said...

nasib baik sy beli lmbat sikit...dpt murah tp dh old fashion lah org ckp...