Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, July 25, 2009

Virus H1N1 Merebak Sudah

Assalamualaikum....

Aku semakin risau plak gejala yg melanda malaysia skrg nie...ape lg klau bkn H1N1...dh semakin merebaklah kawan²...sana sini aku dgr org kena kuarantin...sana sini aku dgr lepas satu, satu 'u' atau sek. kena tutup...

Mana x risau kalau virus nie bleh bawak mati...mahunye aku xsenang tido....kat umah tue pun anak sedara aku tgh demam....adik aku dh seminggu xkebah² demam dia...bwk g klinik pun panas dia still hot lagi...(dh panas hot lg)...

Mandi air suam, tampal cool fever, letak telur ayam kampung pun xjgak kurang panasnye....demam dia cm kejap okey jap kang dtg balik...bile dh demam nie dia bknnye nk makan sgt...ubat pun xnk makan...geram plak tgk...

Sekarang nie seluruh UiTM di tutup seminggu...tp UiTM Lendu xtutup lah sbb dh d tutup awal kan....UiTM Lendu lah kes pertama...erm...aku nie pun selesema xhilang² lg...dh bape hari kena nie...bile selesema nie..badan pun mulelah nk demam...

>>Ya Allah jauhkan lah kami dr sebarang penyakit berbahaya nie...amin..


Free Signature Generator

4 comments:

~ain said...

apaaa daa google ni.. ain taip komen berjela tau.. tetiba tak leh publish..

zura. adik ain kat uitm penang dah balik cuti sem, dia cakap kawan sekelas dia 2 org +ve virus tu..

Zura said...

bahayanye...tue yg tutup tue...skrg dh merebaklah...takut plak dgr...

iman said...

UITM tutup sbb diorg cepatkan cuti sem kan...akupun risau, tp e-pjj x tutp lak...hehehe aku hope gak dpt cuti smlm...

Zura said...

a'ah...erm..tp nti kena ganti kelas jgak...