Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, October 29, 2009

Aku Kena Serang

Assalamualaikum....

Semalam tgh aku dok baring² atas kusyen dtglah budak sorang yg tgh nakal nie....ntah ape yg dia suke sgt...sekali dia hantukkan mulut dia kat bibir aku...terdiam aku...menahan sakit...berdarah sikit atas bibir aku kena gigi dia...dia gelak je...

Adddoooiiiii...sakit sgt...rase nk lempang² budak nie tau...nasib baik aku jenis x kejam...xdelah tangan aku naik....nakal betul budak nie tau...klau anta nursery sure kena cubit² ngan baby sitter..nasib baiklah mak aku yg sabar menjaga...dh cucukan..

Skrg nie dia nye pi'il asyik nk gigit org je...mana dpt dia nk gigit...kdg² lutut...kaki pun dia bantai je nk gigit...adik aku yg Wiyah tue kena gigit kat belakang badan...berdarah...meraung mak sedara tue...erm..



Kepala keras nie...



Free Signature Generator


4 comments:

NahDaTuLIzaH said...

comelnye budak tu...leh cubit pp die?huhuhu

Zura said...

cubitlah..hehehe..

zh-ena said...

aku selalu kena ngan umairah..sampai berdarah la bibir aku..

geram betul la sekali nak PANG jea si kecik tu tapi tak sampai hati plak..tahan ajer la sakit tu

Zura said...

hahahha...sakit kan...rase nk lempang2 je...