Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 21, 2009

Key Chain

Assalamualaikum...

Nie koleksi key chain aku....3 saje yg aku beli sndiri...yg lain org bagi...mcm² bentuk n jenis key chain ade...so sweet...hehehe...thanks to u all....



1 - Jusco
2 - Yan
3 - xingatlah...:D
4 - Beli sendiri
5 - Sourvenier dr Proton
6 - Beli sendiri kat Cameron Highland
7 - Exec aku mase dia g Sabah
8 - Lin Mafia mase g Langkawi
9 - Bos aku mase dia g Korea
10 - SL aku mase aku keje Jusco dulu...dia g Bangkok
11 - Abang aku mase dia g Pangkor
12 - Kakak aku mase dia balik Melaka
13 - Beli sendiri mase g melawat kilang duit syiling
14 - Ita bg mase dia bercuti di Pangkor
15 - Ain Hakikat Kehidupan bg mase dia g Sabah...



Free Signature Generator

6 comments:

zh-ena said...

tak dpt pergi kenangan dr org lain bg tu pun dah ok kan

3223 said...

haaa...
Ze pun ade koleksi key chain....nnt nak upload gambar gak la...ehehehe....
xpe kan????
(tu pun kalau ingt n rajin)

Zura said...

mmg tul tue na...dpt kenangan dr org pun dh okey..

Zura said...

upload ze...leh zura tgk key chain ze plak...

~ain said...

waahh banyaknye!! nasib baik laaa zura simpan baik2.. nanti kalau pi mana2 lagi, bleh bagi keychain lagi.. hik hikhiik

Zura said...

mmg zura suke...hehehe..