Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 13, 2009

Kipas Lipas

Assalamualaikum...

Malam td....aku tgk cite P.Ramlee tajuk dia Doremi...tp xngadap sgtlah....bukak² je bab Do ngan Mina berlakon mati depan parent drg....drg buat cm tue sbb hidup tersepit ngan hutang (ye ke)...mmg kelakar cite tue...

Aku xdelah minat sgt cite² lama nie...tp xdelah xsuke sgt....oleh kerana xngadap aku pun dok lah depan...xlama pastue adik aku Izah panggil adik aku Wiyah suruh tgk cite Doremi....aku pun sibuklah ke tengah...
Rupe²nye dia suruh ktorg tgk bab A.R Tompel sebut KIPAS LIPAS....hahahaha...terus teringat kat adik aku Seha...dulu ktorg suke gune word tue...asal sikit kipas lipas...asal sikit kipas lipas...lawak sgtlah scene tue...terkekek² ktorg tgk...

Aku rase lawak dulu smpai skrg pun masih leh buat kite ketawa bile tgk....tp lawak skrg cm mengada² je lebih....lawak dulu mmg kasar tp selamber...lawak skrg cm hampeh je...cume yg betul² berbakat je...


Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

betul tu citer lama sampai skang tetap boleh ketawa tgk kan..

cuba citer skang nie nak tgk lg sekali pun dah menyampah

Zura said...

a'ah...

~ain said...

lawak p ramlee memang evergreen.. tengok berkali2 pun masih boleh gelak lagi.. lawak sekarang banyak loyar buruk dan ala-ala 18sx gitu...

Zura said...

betul tue ain...