Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 30, 2009

Shopping Di Tesco

Assalamualaikum...

Ptg smlm adik aku Ain bg msg ajak g Tesco mlm nie...oleh kerana dh gaji kan...so aku ngan senang hati setuju ajelah tanpa membantah...bleh ku laburkan duitku di sana...ceh....pas balik keje ktorg bersiap²....

Lepas maghrib br ktorg bertolak...naik kete kakak aku...aku yg kena drive...naik angin aku ngan kakak aku...dia suruh aku drive...eeeeee....marah² pun aku drive gak...pastue dek kerana geram aku bwk laju je...tanda protes...

Mak aku dh bising²...adik aku thlah nape aku protes cenggitu....dlm kete aku diam je...xnk ckp...drg borak² pun aku senyap je...smpai lah ke Tesco...dh parking kete br aku berckp ngan kakak aku....peaceeeeee...♥

Ktorg beli brg² keperluan dapur...mmg inilah rutin bulanan ktorg...ialah kan budget tuk sbln nye...sblm tue aku nk kuarkan duit kat ATM MBB skali cheque aku xclear lg...xdptlah aku berbelanje besar...uwaaaaaaaa....tp xpe...banker ade....

Layan ajelah gmbar kat bwh nie.....


Sebelum pergi.....






Aku ngan Ain separate ngan mak n kakak aku...Ain nk cari botol air....



Lekakan dia ngan mainan yg dia pegang tue...niat hati mak dia xnk beli sekali smpai kaunter terus kira....


Bile xdpt ape yg dia nk mulelah nk menangis....


Satu trolley penuh...


Dak Wiyah.....



Tatih tah tatih tah....



Haaa...ko ambik...cashier nie pun mber Ain gak....



Baki blm di kira....


Penuh giler...ktorg jd packer sementara....



Ain beli suruh aku rase...nama dia Michi Ball klau xsalah...perasa mangga..trylah...sedap gak lah...



Model Michi Ball.....

Oleh kerana perut dh lapa...ktorg singgah makan kedai mamak aje...Maju Ahmad kat BRP....

Tgh makan popadom...



Dak Wiyah makan nasi beriyani....



Bill tuk 6 org nye makan....






5 keping gambar dalam kete...



Free Signature Generator




2 comments:

zh-ena said...

penuh 1 trolley tu korang memborong..tu mau lebih dr RM400+++ tu..betul tak ra

Zura Tahir said...

ya betul...pndai ko kire...tp biaselah swipe aje...