Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 16, 2009

☺☻♥♦♣♠•◘○◙

Assalamualaikum....

§
!


Th x nape aku buat entry simbol nie....sbb aku br je dpt th simbol nie cm ne nk buat....byk aku tgk blog org gune simbol cntik nie...teringin nk buat tp xth....so sbg penggodeh aku pun godehlah p.c aku...haaahh ko nie lah hasilnye...lambat tul aku nie....



Free Signature Generator

6 comments:

atie said...

A ah.... betul dik, zura dah jadi follower akak yang ke 100....Nice blog k.Akak tak tahu pun pasal tanda2 tu....huhu. I follow you too...

Zura said...

okey thanks akak...

ann said...

camne nak wat tue? ajar ler... ann just tau wat macam ²³ & skit² simbol lain je... yg lain tatau ler..

Zura said...

hehehe...nti kenalah zura buat entry nye...

~ain said...

ain pun tak reti jugak laaaa...

Zura said...

nti kite buat entry psl simbol tue erk...