Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, October 12, 2009

Bila Chef Masuk Dapur

Assalamualaikum....

Nie cite hujung minggu aku....ari sabtu mlm ahad....aku tinggal umah...pas balik keje aku rest dulu sbb penat...elok je smpai...mak, kakak ngan adik aku nk g umah makcik aku kat Saujana Utama sbb ade kenduri kawin...

Aku xikutlah sbb br balik keje kan...so aku dok umah jd bibik kejap....hehehe....abang aku yg second nie nk masak special tuk kawan dia nk dtg beraya kat umah....erm...abg aku nie rajin...memacam dia masak tuk kawan dia....

Satu yg aku agak pening kepala sikit bile chef Hairil msuk dapur nie ialah....





Barang² yg dia punggah dr dlm almari...bersepah...semak mata aku tgk...sikit² aku kemaskan walaupun dia xabis masak kan...


Ini spagetti dia masak...aku tolong sikit² je...



Nie salad buah....




Free Signature Generator


6 comments:

zh-ena said...

rajinnya abg ko tu ra..dah kawen ker???

Zura said...

abang aku yg dtg depan mse krg beraya umah aku tue..

~ain said...

Memang berantakan sungguh dapur kelihatannya!

Zura said...

tuelah...sbb ade org lain tolong kemaskan...

::alwaniamalini:: said...

haa kes ni sama macam abang saye..
dia sangat suka masak.masalahnya, dapur memang macam tongkang pecahla bila dia dah abes masak tu...dia bantai campak je segala pinggan mangkuk.kita le yang kena mengemasnya huhuhu...

Zura said...

hahahha...tul tue wani...kite nie lah yg kena kemas segala2nye...penat tok sah ckplah...