Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 20, 2009

Mengimbau Kenangan Graduation Day

Assalamualaikum....

Ini plak kenangan mase graduation....kat Hotel The Legend....mase nie 26 January 2001...xsume roomate aku grade mase nie...adelah dlm 6 org yg berjaya grade....mase nk g ke sini aku tumpang Ena...pastue balik ngan Imah...naik Komuter klau xsalah...



Nie masa atas pentas...geli plak aku tgk cara aku salam org tua tue...hehehe




Oh diplomaku.....



Aku ngan Kak Intan-kiri & Kak Ija-kanan...




Ngan Chae..



Ngan Elly...



Ngan Fisya..mber poyo aku....



Ngan Imah....



Ngan Ita...teman tido sebelah katil...


Ngan Siti....


Nie ktorg budak DBS ngan Puan Anida-kiri & Puan Mariam-kanan...



Ngan senior aku tp mber aku gak sbb satu course...






Ngan mentor Puan Hayati....




Roomate aku yg berjaya grade....



Free Signature Generator


2 comments:

iman said...

asal batch ko ramai x grade ra???? aku ingatkan semua.....
eeeeeee asal lah korang suka menggamit kenangan lalu nie...x sukalah sbb mase bljr aku comot...hahhaha

Zura Tahir said...

ramai jgak tp xdelah aku ambik gmbar drg sekali...aku ambik bdk2 aku jelah