Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 9, 2009

Shumie, Ena & Umairah Plak Datang Umah

Assalamualaikum....

Semalam mber aku 2 org nie dtg beraya umah aku...drg smpai umah aku kul 8 lebih...mase tue aku kat dapur tgh nk buat air...th² je drg dh smpai tgh borak ngan famili aku...xsedar langsung drg smpai...

Aku jamu drg ngan kueh tiow goreng je...balik opis terus tuju kedai beli bahan...risau gak klau² drg xmakan kan...nasib baik drg mkn kueh tiow goreng...kena plak ngan cili api kicap...perghhh...mmg terbakarlah...



Bile mase ntah drg snap gmbar nie...ala² manja lelebih plak shumie tue...


Umairah tgh main mainan Muqri...mcm dh biase je dia kat umah aku...dpt mainan haahh..ko leka terus...


Jadi babysitter jap...jaga budak berdua nie nk main buaian....


Suke tgk gmbar nie...mcm bestfreind plak drg berdua nie...



Ala..malu² plak shumie tue...inai di jari....


Dekat² nk pkl 10.00 br drg berangkat...mcm² cite ktorg borakkan....dr cite bdk sek rendah ke cite bdk sek menengahlah...pastue cite psl blog lah...memacam lah...bgelak sakan lah ktorg...ngan Ena menjerit sbb Umairah nk usik kucing umah aku...

Sempat lg aku usik Ena..."krg nk balik nie xtakut ke"...hehehhe...menjerit Ena....ialah jln nk kuar dr umah aku tue kiri kanan kelapa sawit...

Free Signature Generator


6 comments:

zh-ena said...

time blk mmg aku tak pandang kiri kanan pun..laju jea drive hehehehehe

Zura said...

tahu takut...hehehe

chugie said...

bestnye makan2... aku pn x beraya g ke umah ko ra!

~ain said...

meh laaa korang.. datang rumah ain pulak!!!

Zura said...

sila²lah ke teratak aku

Zura said...

insyaallah ain...kat serdang ke kat terengganu...ermmm..