Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 7, 2009

Budak Kecik Bawak Kete

Assalamualaikum...

Semalam aku balik je dr keje.....aku dgr adik aku Yan ngan Abah aku gelak²...so cm suspicious lah kan...hehehe...aku pun jengah lah...sekali aku tgk budak debab nie tgh berangan nk drive kete...beriye²lah dia pegang stereng tue...dgn berlengingnye...

Serius je muke dia...sbb geram kan ngan telatah dia aku pun snap lah gmbar dia....kalau mak dia bace, sure mak dia bangga sbb anak dia dh pndai berangan nk bwk kete....hehehe...siap plak tue tekan hon kete tue...berkali² dia buat...teringat plak aku kat Umairah...hehehe...



"ketepi...ketepi..."



"pin..pin..pin.."



Free Signature Generator


2 comments:

zh-ena said...

tu la aku tgk gambo ank buah ko nie terus aku teringat bby aku umairah

mcm tu la gelagat dia bila dpt pegang stereng keta

Zura said...

peringkat drg nk th