Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 1, 2010

Berbaloi²...Anda Bila Lagi..??

Assalamualaikum....

Nie aku saje je buat entry auto tuk hari nie...saje gegatal kan tangan aku nie....sbnarnye aku nk ucapkan jutaan terima kasih xterhingga kpd GENGBLOGGER...sejak aku daftar GB nie...byk sungguh org masuk baca blog aku nie....

Aku dpt th GB nie dr Pereka Cerita & Eryati....so saje lah try sbb drg² nie ckp berbaloi² daftar GB nie...traffik naik....sekali gus org akan klik nuff kite ngan ikhlas hati cm takaful ikhlas....aku nye insurance gune takaful ikhlas...xde kena mengena langsung....

Lepas je dh daftar tue teruslah aku canangkan satu kg...pukul beduk di waktu subuh...hehehhe...aku teruslah bgth kengkawan aku tuk daftar sama...then aku tnye drg pe kesannye...drg berpendapat cm aku juga...

So cm xrugilah kan daftar GB nie...selain naikkan traffic kat jalan raya....kite leh tmbah kenalan...bile aku daftar je GB nie terus followers aku menjadi²...dan kunjungan dari blogger lain pun cm xputus²....

Okeylah dah puas aku memuji....pape pun thanks so much to GB...




Free Signature Generator

7 comments:

onniey84 said...

kat mana nk dftar ni cik zura

ymn said...

happy new year

zaza said...

pengikut dah ramai tu,.. jangan plak ko lupa kat kawan ko ni plak.. hihi.. tunggu support contest yang aku buat.

LanaBulu said...

tahniah..dan HNY 2010

Zura said...

onniey masuk kat http://www.gengblogger.com

Zura said...

happy new year thanks jgak to u...ymn n lanabulu...

Zura said...

aku xlupe kat ko nye liss...don't worry... :)