Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 6, 2010

Cerita Di Tadika

Assalamualaikum....

Nak cite sikit pasal adik aku Wiyah yg br je masuk tadika 6 tahun.....seronok tgk dia dh sekolah...bile aku balik keje je terus aku tnye dia psl sekolah dia...mcm²lah aku tanye...tgk dia seronok cite aku pun jd seronok dgr...

Mak aku ckp bangun pagi dia mmg liat sikit tp dia xnangis pun....walaupun adik aku nie xdelah berkawan sgt tp bile kat sekolah dia xdelah cm separuh budak² yg masih menangis....adik aku Yan cite...smlm lg ramai nangis...

Mase 1st day tue ade 2 org budak lelaki dia gegarkan pintu nk balik...menangis²...mak bapak xbleh plak tunggu anak² mase 1st day tue...xthlah kenapa...bile cikgu tutup pintu adik aku Wiyah nie nangis sikit² je...

Pada dia cikgu xnk bagi balik langsung....tp bile balik mak aku explainlah nape cikgu tutup pintu, sbb tadika tue dekat ngan jalan besar so takut nti murid² berlari ke jalan raya....bile dia dgr cm tue br lega hati dia....

Mule² tue ktorg tanye dia psl sekolah, langsung xnk jawab...dia diam je...smpaikan dia xbg mak aku tnye lagi...dah lama² tue baru dia okey...hahh...bile dh okey tue mulelah xberenti dia cite...smlm dia ckp cikgu suruh lukis belon....hehehe...

Ari nie xthlah ape cite dia....xsabar nk balik tanye dia...seronok layan budak² cite...



Wiyah ngan adik sepupu aku...Azim...Azim nie br 5 tahun....gmbar nie aku br dpt pagi td...adik aku send....





Peralatan sekolah...sumenye colour pink n barbies tema....biaselah budak² ppuan...klau lelaki sibuk ngan Ben-10 nye...sampaikan cikgu terpakse tulis nama kat beg sbb ramai yg pakai beg sama...takut tertukar...



Free Signature Generator

4 comments:

~ain said...

kalau budak perempuan memang tema barbies.. kalau budak lelaki macam adik ain tu, ben10.. betul3x..

Zura said...

PENANGAN kartun...

[asam]pedas said...

asam pedas penah jumpe budak pempuan nak school bag ben-10!

Zura said...

hehe...cm pelik je...biasenye ppuan suke barbies