Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, January 21, 2010

Misi Mencari Orang Misteri ERA

Assalamualaikum...


"Adakah anda orang misteri ERA??"


Klaulah dpt sape orgnye bleh menang RM60k.....pakcik kayoooooo....skrg nie contest mencari orang misteri ERA akan bermula next week...drg akan bg clue so...mencarilah klau sapa nk menang RM60k...

Rupe²nye ade jgak org yg dh xth nk buat ape ngan duit then buat contest cm tue....sapa lah org misteri tue kan....sesenang je dia nk bg duit tp kena buat keje sikit...x sikitlah tp meratalah kena cari....satu Malaysia beb....

Mesti mcm² cerita akan berlaku...klau kena ngan org sporting okey lg....nie sekali kena ngan org yg hangin satu badan mahunye di hayun kapak....silap hari bulan bleh bertemu jodoh...hehehehe...



Free Signature Generator

10 comments:

ardinihumaira said...

Whoaaa dermawan tuh. Boleh la nak mintak up 100k. Hehe

chugie said...

heheh..sape lah org misteri tu ra.. aku ke?? hahahah:))

Zura said...

jgn nk lebih2 dini...rm60k je...ish ish ish...

Zura said...

klau ko, aku kena tnye "adakah anda orang misteri era"...

nasazfrog... said...

payah gak tu nak cari... tu la tak clue heh dorang bagi...

zh-ena said...

wah byk tu duit..mmg m.cik kayo la klu dpt

Zamz said...

cari jgn tak cari 60k tu hehe

Zura said...

mmg payah sbb satu malaysia...

Zura said...

kaya sekejap je na pastue kayap...

Zura said...

best tue klau dpt 60k...misi mencari yg mustahil je rasenye....rezeki sapa lah tue...