Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, January 14, 2010

Di Subway, Kota Damansara

Assalamualaikum....


Makan roti aje....


Agak² nk tghr aku dpt msg dr Ena...Ena tnye jadi ke x nk rehat sama...pastue aku terpk balik...ari nie aape...???detik aku...sbb smlm ktorg plan nk rehat sama ngan Ida n Aishah hari jumaat....rupenye xjd...so ganti ari nie....

Aku okey jelah tp Ena kena bwk kete cm F1lah sbb aku takut xsempat nk smpai opis balik ngam² pukul 2...tmpat yg ktorg nk makan nie kat Subway Restaurant, Kota Damansara....aku pnah lalu je tp xpnah singgah...Ena thlah tmpat nie...

Nk makan kat sini pun Ida yg suggestkan....tp dia sendiri xth tmpat tue kat ne...lawaklah ko nie Da....oleh kerana aku bawak kete cm siput Ena ambik aku...ari nie aku jd Mem....seat depan ade babycar seat Umairah...so aku dgn rase mcm tuan doklah kat belakang....

Restaurant nie specialist pd roti...mcm² jenis rotilah ade...aku xth aku ambik roti ape...yg aku th roti tue ade promotion price...air just mineral water je....kena lah dlm RM10.00...roti tue harganye RM7.50....air kirelah sendiri....

Boleh tahanlah roti nie....aku nie mmg jenis xdelah se xcited sgt nk snap² gmbar nie...nak nye time perut dah lapa kan...so dpt snap gmbar roti aku je...klau nk tgk gmbar ktorg g lah blog Ena...dia ade gmbar ktorg berempat...

Sebenarnye Aishah nie classmate aku mase form 4 & 5....ktorg nie sume satu kelas...bayangkan dh 11 thun ktorg xjumpe ngan Aishah nie...abis je SPM memasing bawak haluan sendiri....dan xsangka plak dpt jumpe ari nie...so rase happening...

Sian plak kat Ena terpaksa ikut rentak aku...makcik nie kena ikut aku balik sbb aku tumpang kete dia kan...klau xde aku mahunye makcik nie leh borak lama ngan Ida n Aishah...nk jumpe time cuti drg nie sumenye dh berfamili...payah...





Free Signature Generator

18 comments:

Didi Nadhirah said...

makan subway gak isnin lepas...ade promotion buy one free one pasal dapat voucher dr kalendar subway

Haneem said...

Oh No! Subway! Waaaaa. Im craving 4 Subway now! SPICY ITALIAN 1!

=(

touyakaruma said...

Apa erk nama penuh roti itu ?

Touya peminat roti.

Zamz said...

emm baru jugak dinner subway tadi hehe

zella said...

hurm...
mahal gak erk...
xprnah lg gi subway ni...

Zura said...

ooo...ye ke didi...smlm g ade promotion price je tp satu jenis roti je..

Zura said...

spicy italian..sedap ke...spicy bunyi nye...kena cube nie...

Zura said...

ala xh plak nama nye...th makan je...nti zura carikan nama roti tue ye touya

Zura said...

laaa... ye ke...makan roti ape..???

Zura said...

biaselah zella jenis restaurant cm nie...jenis2 yg eklusif...

zh-ena said...

harap ko join bulan feb nnti..blh la sembang lama2

Zura said...

insyaAllah...

A N A K - A N A K K U said...

kecik ati..ko x ajak aku pun ra...uwaaaa

Zura said...

aku pun org ajak...aku pun xth aishah ade...

chugie said...

wow, subway ek?? best kn ra? ade satu fav aku.. tp x igt ar namenye.. tau gambo je.. aduh, nk ajak hubby g makan lah sok!

Zura said...

nk tapauuu...

~ain said...

ain tak pernah makan kat subway ni. tapi, outlet subway kat kota damansara tu, kawan ain punya.. kawan masa di uitm dulu...

Zura said...

ooo..ye ke...erm...nape xckp awal2 ain...leh mintak free...ihhihihi...dasar tul..