Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, January 5, 2010

Masuk Contest Petronas

Assalamualaikum....

Jarang sekali aku isi minyak smpai RM50.00...selalunye RM20.00 atau RM30.00 je...tp kali nie cm nk isi RM50.00...pastue dpt resit n berpeluang masuk contest...hehehe...xth plak pe hadiahnye....

Just isi butir² diri kat belakang resit pastue masukkan dlm box yg ade kat bhgn luar depan kaunter tue....ramai jgak yg dh masukkan resit drg...bkn susah sgt tp sume tue bergantung pd nasib...sekadar mencuba saje...



Resit yg aku dh isi butir²nye...agak bersemangat tue mase isi...hihihi...tuah ayam nmpak di kaki tuah manusia sapa th...




Free Signature Generator

2 comments:

~ain said...

kalau ain isi Shell sebab lebih kilometer... Kalau Petronas isi RM30 4 hari je dah kena isi semula. Kalau Shell isi RM30 boleh pakai 7 hari tau.. Shell pun ada contest tau... (Dah mcm duta Shell dah aku ni)

Itu kalau kereta tu guna pergi dan balik kerja lah.

Zura said...

eh sama je ain..rm30 4 hari...sama lah...tp petronas yg terdekat ngan opis n sekali lalu nk balik umah..