Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 27, 2010

Terbanglah Ke Melaka

Assalamualaikum.....




Okey Izah...barang ko telah pun aku courierkan ari ini....insyaAllah esok smpailah kalau tak de tsunami melanda...harap² ko terima barang nie dlm keadaan selamat....bile keje bhgn opis nie...segala²nye di sponsor oleh opis...hehehe...courier, kertas balut, kertas buat kad, peralatan menulis wajiblah opis yg sumbangkan....okey Izah enjoy ur gift....tgk alamat Cik Izah nie rupe² org kampung Ziana Zain...peberet singer aku tue....



Free Signature Generator

10 comments:

Sharinginfoz said...

mesti menunggu2 dengan barang tu

Buffered or Metered Earnings????

Avatar VS Titanic

Zura said...

surprise...

lemonade said...

ape benda la yg surprise sgt tu ek.

zh-ena said...

ternanti2 la orang yang dpt hadiah tu :D

NahDaTuLIzaH said...

huhuhu...terharunye aku...

tak sabau nak tunggu ni...

aku kan sedara ziana zain. **huahuahua...**

Zura said...

surprise...itu je yg mampu akak ckp elis...hihihi...nti tgklah dlm blog kak Izah ye...

Zura said...

mcm dpt hadiah besar je kan...

Zura said...

betul ke...??tipu lah tue...mana buktinye...hihi

Didi Nadhirah said...

lepas ni pos adiah ke kepong lak yerr hehehehe

Zura said...

didi pun nk gift jgak ke...hehehe...xpe tunggu kejutan akan datang erk...manalah th tetiba sy nk bg gift tuk mber friendly ke...loyal mber ke...tungguuuuuuuuuuu.....