Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, February 8, 2011

Aku Malas

Assalamualaikum.....

Hati masih gundah gulana
Hati masih tak tenteram
Hati masih tak keruan
Hati masih tak bersemangat

Aku malas sungguh hari ini
Malas untuk bekerja
Malas untuk menjalankan tanggungjawab
Malas nak pikirkan hal diri sendiri

Aku nak balik rumaaaaaaaaaaaaaaaaah
Aku nak Bariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
Aku nak bermain ngan anak² buah akuuuuuuuuuuuuuuuu
Aku nak berada di samping keluarga akuuuuuuuuuuuuuuu
Jalan² ngan dorang melepaskan kekalutan dalam diri

>>>Perut kenyang sebab ada orang belanje KFC ari nie tapi aku kureng sikit KFC nie...bawak balik tuk mak ngan adik bongsu aku...alhamdulillah murah rezeki...
Blogger Templates

20 comments:

A N A K - A N A K K U said...

aku dr dulu smp sekarang tau ko mmg pemalas...hahahaah sbb aku juga rase y same ngan ko....

atty's said...

salam zura.kenapa nie..

kty pun kepsi kurang skit.
kalau tgh lapar okeh kot..

ardinihumaira said...

lanje dni kfc gak :D

p/s: nape ni kak...

relevan said...

Ishk..malas nak komen ni :)

amal said...

haipppp!~ ape malas2 nehhh :P

ieda said...

huhuu jgn malas2 cayunk .. kita kerja utk cari rezeki .. x der org nak bagi kita duit percuma kan huhuh

akak pun malassssss huwaaa
ps : x leh komen ya utk entry nasi tomato tuu .. akak punn x tahu kenapa huhuhu

Miecyber said...

Semuga semangat kembali pulih...

Apa itu Skim Cepat Kaya ?

Zamz said...

best gak mkn kfc ..lama dah tak makan

Arief Arf said...

tak elok malas2. X)

Zura said...

hehe...ko kata aku malas mah...mmg xsyg mulut tau..

Zura said...

biaselah kty bile masalah melanda nie memacam perasaan dtg..

Zura said...

meh dtg sg buloh dini...

personal problemlah dini...harap2 pasnie okeylah...

Zura said...

releven - tp dh pun komen kan...haha..

Zura said...

alamak wani dah marah..hehe..

Zura said...

tuelh kak...bile pk nk cari rezeki tue yg harus rajinkan diri...

Zura said...

insyaallah miecyber..tgh mencari semangat tue...

Zura said...

jgn lupe belanje sy ye zamz tp xnk kfc..nk mcd..

Zura said...

okey arief...dah rajin dah skrg nie...tray untuk filing pun dh tersusun rapi...hehe

saya_arief said...

nak kepsi.
;p

Zura said...

nak kepsi...g lah beli sendiri...hehe