Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 23, 2011

Kalau Berpacaran Versi Anak Buah Aku

Assalamualaikum....

Kalau dengar lagu Kalau Berpacaran nyanyian Meor Hassan, Anna Raffali ngan Altimet sure aku teringat anak buah aku sorang nie....satu² nye anak buah aku lelaki...eh bukan...rupa²nya anak buah aku yang lelaki ada dua orang....

Yang sorang tue dah sekolah dah...dah darjah 5 dah...anak abang aku yang sulong dengan bekas bini dia yang pertama...a'ahlah..baru aku tersedar....hehe...sebab anak buah aku tue tak duduk sekali kan..tue yang kekadang lupa...

Nama dia Mohd Danish Zikry...abang aku berpisah masa umur Danish nie 2 tahun...sedihkan...kecik² lagi mak bapak dah berpisah...apa nak buat...dah sampai situ je jodohnya...

Tapi alhamdulillah sekarang nie...perkahwinan kedua abang aku dah pun mendapat dua cahaya mata perempuan...Balqis ngan Nurin...okey...lain aku nak cite sebenarnya...tapi lain plak yang aku cite...

Nie versi asal lagu Kalau Berpacaran...

Boleh pandang²,
Jangan pegang²,
Duduk renggang²,
Bertambah sayang,

Biar malu²,
Biar segan²,
Kerna malu itu perisai orang beriman.


Tapi nie versi anak buah aku...

Boyeh andang²,
angan egang²,
dok enggang²
ambah ayang (masa nie suara dia kuat),

Bia balu²,
Bia egan²,
(sampai sini dia stop sebab panjang sangat liriknya...hehe...)
Blogger Templates

6 comments:

marinahunny said...

hahahah comelnye nyanyi pelat2...hahaha

salam kenal ye ;)

ardinihumaira said...

kahkahkah

bia balu2 tu yang wat dni gelak miahaha ;p

ieda said...

ekekkekekk sabor jerlahh dpt akak bayangkan wajah dier :))

Zura said...

salam eknal jugak marina...

Zura said...

biaselah pelat budak2 dini...

Zura said...

hehe...sy yg kalau tgk dia nyanyi pun dok gelak2 lg kak...