Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, February 19, 2011

Happy Birthday Dak Ijad

Assalamualaikum.....

Hari nie 19 February 2011....hampir² lupa ari nie b'day anak buah aku sorang nie...anak sepupu aku tapi teramat rapat ngan ktorang...sebab masa mak dia pantang kan dia....dia di jaga oleh ktorang....

Dah darjah 5 dah budak Ijad nie....besar dah....kalau tengok memang manja ngan ktorang...asal cuti sekolah sure nak duduk ngan atuk wan (mak & bapak aku) kat kampung...manja² pun...baran jugak dia nie.....

>>>Nak wish semoga diberkati hidup dunia akhirat....sehat² sentiasa....aminnnn....


Dak Ijad....


Dengan kakak dia Dak Atun....selalu bergaduh tapi bila sorang tak de tahu plak rindu...
Blogger Templates

4 comments:

amal said...

happy birthday ijad! :)

relevan said...

Hepi besday 2 anak buah 2 yer.. :)

Zura said...

terima kasih cik wani...hehe..

Zura said...

terima kasih en relevan..:D