Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 14, 2011

Salam Maulidur Rasul

Assalamualaikum.....


Sekejap je kan dah 14hb february....rasa macam semalam je kita menyambut tahun baru...umur pulak semakin bertambah.....muka pulak semakin menampakkan kedutnya...hikhik...bila tiba ari senin nie mood mulalah blues je...

Esok cuti untuk menyambut Maulidur Rasul....selang sehari orang² kafirun menyambut hari kekasih....janganlah kita mudah mengikut budaya orang barat...kan lebih elok kita menyambut Maulidur Rasul kita....

Muliakan pemimpin agung kita....kekasih pada Allah s.w.t....buat apa lah kita nak menyambut kematian seorang paderi yang bernama St Valentine....tapi satu sifat positif yang kita boleh ambik....bila dia sanggup mati demi kasih pada agama di anutinye....

Okeylah alang² esok dah nak tiba....sama²lah kita memuliakan Rasul junjungan kita.....Nabi Muhammad a.s....Salam Maulidur Rasul.....
Blogger Templates

8 comments:

ardinihumaira said...

Salam Maulidur Rasul...


:') kat tv, dengar suara Allahyarham Ustaz Asri berselawat... rasa nak menitis air mata...

amal said...

jom banyakkan selawat ke atas Baginda! :)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam maulidur rasul 1432H

wahida said...

betul tu, valentine day tu salah satu cara kristian nak sesatkan umat Islam...

oya said...

salam maulidur rasul..
x sbr nk cuti

d_LA said...

slm maulidur rasul..esok dla kene berarak..hehe

Redbloodsnow said...

selamat hari isnin kak zura. a'ah TAK AKAN sambut "hari kematian sorg paderi". titik :)

Zura said...

salam maulidur rasul sume kawan2...