Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 7, 2011

Blogger Femes Terjah Pizza Hut Subang 2

Assalamualaikum.....

Gambar ambik dari beautifulnara....hehehe..sory ye abang Nara...

Okey apa aku nak cite adalah....jeng jeng jeng....rupa²nya blogger² femes telah datang ke Pizza Hut Subang 2 nie untuk berjumpa dengan Abang Nara...dorang adakan small gathering tapi tak pasti plak bila dorang berjumpa...

Nak tahu cite lanjut meh klik kat sini......antara blogger glemer yang aku kenal Redmummy ngan Hanis Zalikha...yang lain aku tak berapa kenal....Pizza Hut nielah aku citakan kat korang masa aku lunch ngan Ena....
Blogger Templates

6 comments:

ieda said...

wa best nie jumpe blogger fames ... huhu sedih sbb mereka x kenal kite .. ekekekk

Sharinginfoz said...

sambil berjumpa2 sambil2 makan kan

saya_arief said...

huhu..kan best kalo dapat jumpe.
;p

Zura said...

hahha...ye lah kak..nk tergolong dlm golongan drg tue pun segan..

Zura said...

sambil umpat2..hihihi..

Zura said...

mmg best arief..kite jd glemer kejap tp rase kecik je bila dgn dorang nti..