Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 7, 2011

Serangan Malware

Assalamualaikum......


Malware menyerang blog kengkawan...masa aku nak baca blog Zie Fauzi kuar bende alah nie....bukan Zie sorang je...Zie kawan baik aku pun turut terkena serangan malware nie...so tak dapatlah baca entry dorang...cepat² aku close blog dorang...dua² nama ZIE...
Blogger Templates

6 comments:

A N A K - A N A K K U said...

agaknyer org name zie jer kot y kene...tp ra aku leh bukak kedua² blog nie

wahida said...

sori nak tanya, mcm mana nak elak utk dpt virus ni ye...dan kenapa virus ni dtg pada blog tertentu ek? cuak la...

Zura said...

hehe..tuelah pslnye..ko okey je aku bukak jd cm tue...krg yg lain okey je aku bukak

Zura said...

xthlah kak...pnah sy dgr ada mcm org perdajalkan blog kite...cara2 nk elak tue sy pun xth lah kak...tp takut ada widget2 kite yg ada virus tue so baik remove kan widget tue..contoh mcm dulu Geng Blogger pun pnah kena serangan malware nie...nak th widget mana tue yg xth tue...

amal said...

ish.. ni yg risau ni. kang kena kat blog sendiri pening gak pikir cane nak buang huhu

Zura said...

tuelah..harap2 xdelah ye wani...