Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, February 1, 2011

Jom Breakfast

Assalamualaikum.....

Selamat pagi kawan²....sehingga ke hari ini pun masih aku rasa sejuk²....dari semalam lagi cuaca seram² sejuk...bapak aku cakap dah macam kat Cameron Highland je...alhamdulillah...ape pun cuaca adalah yang terbaik...

Nak mandi pagi pun alamak rasa bercinta je....mengigil badan....rasa macam nak mandi segayung je...tapi tak puas pulak mandi segayung je...so tahan jelah sejuk²....mandilah bergayung².....itu air paip kalau guna air perigi....peerrgghhh...memang segayung dua je kot...

Pagi nie meh kita breakfast air ngan kek nie meh....


White coffee brand tesco..sedap air nie....tengoklah buih dia...


Kek coklat...huuuuh...sedap...

Blogger Templates

6 comments:

saya_arief said...

sedap seyh..
mintak cket..
;D

::alwaniamalini:: said...

haha time hujan ni memang malas tol nak mandi pepagi. rasa cam nak mandi p ramlee jek ehe

Zura said...

nak ke...bg alamat...hehhe..

Zura said...

cucuh air kat mata je...hahha..tp wani klau dh besa mandi sure sejuk2 pun nk jgak mandi...

ardinihumaira said...

sedap tu.. kegemaran dni :D

Zura said...

kegemaran akak jugak...