Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, January 31, 2011

Heartbeat Yang $$$$

Assalamualaikum......

Orang lain dah berentry² pasal mende alah nie...aku baru je buat...dah daftar tapi tak tahu cam ne nak letak banner tue sehinggalah aku baca blog Ya....Ya ada link kan blog yang buat tutorial pasal heartbeat nie..thanks Ya & MZ...aku mendaftar nie hasil pujukan dari MJ....hehe...ada MJ ajak aku daftar HB tapi dah lupa kat komen entry mana...


Jom join kawan²...baru je letak banner $$$ dah jalan sikit²...hehehe..alhamdulillah...
Blogger Templates

14 comments:

Unknown said...

huhu.. good luck ra...

Anonymous said...

tak clash ngan glitterati nuffnang ke???

Zura Tahir said...

jom lah join zie..

Zura Tahir said...

byk blogger cakap x jejas glitterati nuff cikgu..tue yg sy berani buat tue..:D

saya_arief said...

woo..menarik.
:D

Unknown said...

erm...ok gek nih...thanks for the info beb.. :)

velasrizal said...

wah..dh maju dah..

klik utk u gak..

Jom Register Dengan HeartBeat !

Zura Tahir said...

registerlah arief...$$$$ masyuk...

Zura Tahir said...

sama2 izah..registerlah bg hot sikit itu HB

Zura Tahir said...

alhamdulillah...tq for the click..

ieda said...

ok dikk .. HB satu :))

Zura Tahir said...

time kasih kak... :)

ardinihumaira said...

hehe dni pun register gak tapi jarang kempen HB hehe malas letak code dia

Zura Tahir said...

tp akak tgk HB ade je kat tiap2 entry dini..erm...