Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 19, 2011

Macam Mana Boleh Lupa

Assalamualaikum.....


Macam manalah aku boleh lupa...17.01.2011 adalah ulangtahun kelahiran blog aku nie haaah....lupa nak wish kat blog nie..hehehe....

♪HAPPY BIRTHDAY TO U♪
♪HAPPY BIRTHDAY TO U♫
♫HAPPY BIRTHDAY TO U♫
♥HAPPY BIRTHDAY TO M.G.R BLOG♥

Genaplah usia dia 2 tahun...dah pandai berjalan, berlari...tinggal nak pandai bercakap je...hahahha...tak tahulah kalau blog nie boleh bercakap...mahunya korang tak nak masuk dah blog aku nie...berantu katanya...

Semoga blog aku terus berkembang dari segi isi, entry, not ringgitnya...hehe...dan lain²lah...semoga blog aku nie dapat memberi perisian yang berguna pada kita semua...peningkatan demi peningkatan akan aku perbaiki....aminnnn...

>>>No idea nak buat ape on the date....

Blogger Templates

2 comments:

maszmadi said...

wah dah 2 taun zura berblog yerk.. musti dah sampai 1 malaysia berjalan kan..
hepi belated busday to MGR blog

Zura Tahir said...

dh macam2 daerah sy masuk..hhe..daerah blog je masz..