Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, January 30, 2011

Terima Kasih Nina & Sharinginfoz

Assalamualikum.....

Alhamdulillah....lately nie aku tengok banyak blogger buat segment kenali blogger...atau dalam erti kata lain...review blog blogger lain...untuk di perkenalkan kepada dunia blogger bahawa blog sekian-sekian-sekian wujud...

Almaklumlah...blogger nie teralu ramai...dalam masa sehari pendaftaran baru seramai 150k orang...(info dari paper metro)...ramaikan...itu sehari...kalau seminggu...sebulan...setahun...tak ke ramainye...berjuta-juta lemon ramainya...

Bila dah ramai kita tak kan tercatch-up untuk follow banyak blog...susah kan....jadi dengan adanya segment nie...aku rasa ini satu medium yang terbaik untuk menolong sesama blogger....itu saja yang termampu kite buat sesama sendiri....

Nina Syakina....blogger pertama yang nak review blog merry go round nie...tapi Nina cakap sabar dulu....hehehe...masa dapat mesej kat shoutbox aku nie....rasa cm...."aaaaaaahhh...tak nak nina...malu"mengada-ngada kan...ari tue dok sibuk g daftar tuk segmen Nina...

Tapi bila di fikirkan...aku buang sifat malu tue....ini satu penghargaan untuk aku...so aku berterima kasih banyak-baaaaaaaaaaaaaaaaanyak kat Nina sebab sudi nak review blog aku nie....masa masuk segment dia tue aku just nak bagi support je...

Lagi pun Nina nie otai....dia punya followers yang ramai...masakanlah aku terpilih...itu desus hati aku masa memula nak masuk segment dia....tapi orang cakap try n error....akhirnya aku terpilih jugak....tq tq tq tq tq tq tq tq tq Nina.....

Nielah mesejnye...

Lain yang aku tunggu lain yang aku dapat....ye lah aku tunggu jugak Nina nak review blog aku...sekali Sharinginfoz a.k.a Nik Suhaimi dah pun pilih aku untuk Segment Kenali Blogger beliau...sungguh terharu...

Masa dok scroll down tetiba aku nampak header aku kat bloglist Hensem Blogger...dalam hati.."eh pe sal plak header aku ada kat entry sharinginfoz..."...bila baca tajuk rupa-rupanya dia review blog aku....baca dua kali tue....

WOOOW....teruja dan terasa malu sangat...rasa nak tarik selimut selubung....pipi dah merah....jantung dup dap dup dap...hahaha...terkejut...itu gambaran situasi aku...dia telah pilih beberapa entry untuk di ketengahkan...

Maafmu di terima...yelah bila kita nak review blog orang...of coz kite kena selitkan beberapa info dan gambar blogger tersebut....tak kesahlah...terima kasih banyak-baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak kat Sharinginfoz...

Sharinginfoz pun punya followers yang ramai...dan entrynye jugak mendapat perhatian blogger lain...macam Nina, Sharinginfoz nie kira otai jugak...kepada sesapa yang masih belum mengenali mereka-mereka ini klik Nina & Sharinginfoz.....

Haaah..tue dia...anak panah....
Blogger Templates