Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, January 29, 2011

UiTM Ke McD

Assalamualaikum.....

Semalam aku menjemput adik aku Ceah...dia balik bercuti untuk tahun baru china...U dia dekat je...dia study kat UiTM Puncak Perdana...so lepas balik keje aku terus ambik dia...1st time tue pegi tempat dia nie...mengagau jugak nak cari jalan masuk...




Ramai mak bapak yang tengah menunggu anak dorang.....lepas adik aku sampai tak de nye ktoeg nak balik terus...hehhe...pegi makan dulu...adik aku ajak makan McD...so lepas anta member dia kat komuter terus ke McD Rahman Putra....



Aku order set ayam hot & spicy...adik aku order Mc Chicken....ayam goreng McD sedap...terasa spicynye....tak berminyak macam ayam KFC...kalau aku makan ayam KFC sure dah gatal² hidung...ayam McD banyak kerak...sedap wooooo...



Lazat tul ais krim nie...McFlurry...coklat dia pekat beb...sssllluuurrrppppp.....
Blogger Templates

8 comments:

A N A K - A N A K K U said...

sedapnyer...lek nie nak belanja anak aku lah mkn mcD

chugie said...

dapnye ais krim tu.. tp aku sedang berpantang.. x mo makan manis lg.. tunggu pas pantang, aku makan2 mcm2 balik! :D

Amni said...

dah lama tak g mcd.. nyum2.. sedapt nyer... fuhhh...

Zura said...

belanje aku sekali mah...

Zura said...

haah..jgn ngada2 nk makan mase pantang..sabar dulu zie...

Zura said...

xpe amni...mcd sentiasa menuggu amni...:D

Ya ALya said...

sedap hingga menjilat jari tangan la yer....

Zura said...

aish..jari kaki siap...hahha...