Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 28, 2011

Baik Punya Landing

Assalamualaikum....


Raudah...adik Muqri...

Balik je semalam aku tengok anak buah aku nie tengah baca majalah...hehe...tecik² lagi dah pandai membaca...dia baca majalah dengan pemerhatian bapak aku...geram ini budak sebab tak mahu letak bawah...asik nak berdukung...penat sungguh...tapi fun...
Blogger Templates

10 comments:

atty's said...

takpe .tanam minat membaca sejak dari baby lagi

LyNn HaMzAh said...

alahai...comeynyer dia...

Ieqa Swetluv said...

wahh cumel nya dia kak cam nak cubit2 je pipi dia hehe

oya said...

letihnya la hai..hehe

ardinihumaira said...

hehe menggoda tuh awww

Zura said...

tp kty...abis kertas buku tue di makannye...

Zura said...

klau mengamuk lg comey...hahaha...geraaaaaam je..

Zura said...

haip..nk kena babap ke tangan tue ieqa...haha..

Zura said...

mmg oya..dh asik nk berdukung je...

Zura said...

menggoda...bdk2 pun dh pndai menggodakan dini...