Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 21, 2011

Bila Pokok Itu Di Tarah

Assalamualaikum.....

AKU TAK SUKA
AKU TAK SUKA
AKU TAK SUKA
AKU BENCI
AKU BENCI
AKU BENCI

Aku tak suka...aku benci...bila dorang tarah kepala sawit nie sebab nak buat perumahan...dan kawasan nie pulak berhampiran dengan kampung aku...memang ini jalan menuju ke kampung aku...ke umah mak bapak aku....

Dengar cite dorang nak buat perumahan kat sini...lepas nie dah tak de lagi suasana kampung lagi dah...aku sedih nieeee...lepas nie kawasan kampung aku jadi hangat...sehangat hati aku nie haaa...napelah orang nie...janganlah hilangkan suasana kampung aku tue...

>>>Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...benci...





Hati banyak sedih...lalu kat sini aku rasa lain sangat...macam aku dah sesat jalan je...

Blogger Templates

20 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..itulah harga sebuah pembangunan kan

A N A K - A N A K K U said...

nie y tepi jalan tue erk??????ko dah lambatlah ra, nie dr thn lepas g diorg dh tarah...leh nmpk laluan ko g sekolah...hahahahaha

Zura said...

ye lah sahrom tp kan smpai lupusnye suasana sebuah kampung...xbest...

Zura said...

eeeh..br thn nielah...thn lepas mendenye...klau yg thn lepas tue mungkin area atas lg..tp nie dh smpai ke laluan nk ke umah mak aku...jalan yg krg takut nk lalu kalau malam...

ardinihumaira said...

haaa nape takut nak lalu kalo malam kak :D kepochi meh2 dni nak tahu

Zura said...

sbb nk ke umah mak akak kena lalu kiri kanan pokok kelapa sawit...

emieysandra said...

sayangnya kehijauan tu..

maszmadi said...

eee x bestnye pokok kena tebang..... ilang dah ketenangan alam... huhu

Imran nyambek said...

malu bertnya sesat jalan *tetiba

ANATI SOKI said...

pembngunan tuh kadang2 menyakitkan mata.. heheheheh

bidadarihijau said...

same la kite...pokok2 kt umah dh kena tebang...dulu redup jer bila ade pokok2 neh..skunk?dah xbest sgt...

Zura said...

tuelah emiey...abis nk buek cm no..

Zura said...

ye betul tue masz...hilang dh segala2nye..

Zura said...

erm...kekdg dh bertanye pun sesat jugak imran..btw thanks 4 ur comment..

Zura said...

bkn saje mata tp hati anat..

Zura said...

mmg xbest dah kan BH...skrg dh jd panas...

Zamz said...

biasala tu..makin lama makin kurang kampung2..sume nak jadikan bangunan, taman perumahan..harap2nya suasana ijau pun diorang maintain la sekali

Gieyana said...

betui2..x suka gak psl ekosystem bumi akan effect..tp mcm tue lah pembangunan kan!..

Opss..salam kenal!..:)

Zura said...

susah nk jumpe yg beul2 kg skrg nie zamz...

Zura said...

salam kenal gieyana...

byk effectnye kan...