Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 12, 2011

Kita Minum Dulu

Assalamualaikum......



Haaaaaah...sekarang nie aku mula amalkan minum susu sebelum tido...hahaha..macam budak kecik plak...tapi nie versi minum dalam cawan..ape ke he nya plak minum dalam botol dah tua bangka nie...kehkehkeh...bayangkan...

Aku memang suka susu...tak kiralah ape jenis pun...anlene, dutch lady, omega, good day, alpha lipid....asalkan susu tepung...memang aku minum...buat letak susu tue semata²...tak payah letak gula...itu pun dah cukup lazaaaaaaaaaat bagi aku....

Blogger Templates

12 comments:

TiMmiE said...

sy pulak hanya mampu telan susu HL marigold shj. sbb ada rasa vanilla sket. ^^

maszmadi said...

susu bagus untuk kesihatan, elok di amalkan, tapi masz boleh terima susu yang ada perisa jerk, kalu putih..... huhu cannot gi lah..

Cik Ila said...

bagus..menyihatkan badan....:)
salam perkenalan dr cik ila..jumpa kt innit td..

Zura said...

sedap jugak tue timmie

Zura said...

erm...nape...rase mual ke masz..??

Amy Syaquena said...

amy suka sangat susu tak kisah la susu cair mahupun susu tepung..susu memang elok untuk kesiahtan..

Zura said...

selain tue amy...ia boleh menguatkan gigi dan tulang..hehe...membesar bagai johan...

Zura said...

tq cik ila...br cuba2 post kat innit...1st time...

|| NaFiRaa || said...

fuh~ memang bagus lah!! saya nih memang liat minum susu.. skrg nih asik sakit urat jek.. adesss laaa..

Zura said...

erm...kena belajar minum susu nie..

ardinihumaira said...

dni bulan ni tak minum susu langsung. isk nak insaf. jum g beli susu

Zura said...

nk kena babab dini nie...