Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 28, 2011

Blackout Dan Jualan Murah

Assalamualaikum....

Semalam area opis aku nie blackout sebab yang ktorg tak tahu...blackout tanpa notis...sebab notis di tampal di tempat lain...dari pukul 0330 tetiba tengah semangat nak buat keje tetiba pup...gelap satu opis...

Maka dengan itu tiadalah sebarang keje² mengkey in dapat di lakukan....pastue member aku call bahagian aduan TNB bertanyakan hal nie...dorang cakap drg tengah menjalankan keje² ape ntah...dan memang dah di tampal notis...

Lagi 2 3 jam baru okey...ini bermakna pukul 6 baru okey...so pe lagi...mintak balik awal dari boss...nasib baik dapat...so semalam pukul 0415 ktorg dah cabut...tapi aku tak de lah terus balik umah sebab ada jualan murah kat area opis ktorg nie...

Rambang mata tengok...rasa² korang bape harga barang kat bawah nie...satu bungkus kacang gajus ngan 4 pcs coklat cadbury...??


Blogger Templates

8 comments:

atty's said...

cedapnya cekelat..nak ckit zura

ardinihumaira said...

ehem... ado orang beli cekelat tak kasi dni

Zura said...

ada dlm peti ais umah mak lah kty...

Ya ALya said...

RM 15 je.....

Zura said...

dini jauh nau..cm ne nk bagi..

Zura said...

ala salahlah Ya..murah sgt tue..bankrupt tokey..

Amni said...

dia bagi half price eh? hehe..

Zura said...

yup..mmg murah lah compare beli kat luar...