Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 26, 2011

Alahai Adik Aku Sorang Nie

Assalamualaikum....

Semalam sepupu bapak aku meninggal...mak aku suruhlah adik aku nie cuti sekolah....tapi dia tak nak...dia nak sekolah jugak...alahai dik ooii...aku kan penah cakap aku tak penah lagi tengok dia pakai baju sekolah....

Semalam memang aku tunggu² sangat dia balik sekolah....aku ingat nak pegi ambik tapi semalam aku jadi baby sitter daaaa...anak buah aku demam....kena lah menjaga dorang...so tak dapatlah ambik dia dari sekolah...

Sampai² je rumah dia terus kena serbu ngan anak² buah dia....sebab dia bawak balik kopok...hehehe...sungguh comel...baru darjah satu dah berderet anak buah...anak² buah dia plak memang asiklah "ucu yah" "ucu yah" "ucu yah"....

>>>So dapatlah tengok dia pakai baju sekolah....


Haaaah...tangan Muqri tengah berebut ngan ucu yah dia...

Lencana sekolah aku masa dulu....
Blogger Templates

16 comments:

zh-ena said...

alahai m.cik yg kecik dah da ramai an'ak buah heheheheheh

ɐɥsɐɟ said...

wah mak usu kecik2 lagi da ada ank buah..
mesti ur mom muda lagi.
sy ank sulung, xdpt lagi rasa kehadiran ank buah ni..
hehe^^

AngahSayang2314 said...

heheh akhirnya dapat gak tengok kan??? hehehe cute sangat adik bungsu dah ramai anak buah hehehe

Zura said...

hehe..anak bongsu na..

Zura said...

erm..mak sy kawin muda fasha...

Zura said...

tuelah angah...dpt jgak tengok dia pkai baju sekolah...

Redbloodsnow said...

alololo...comelnyerrr dia in baju sekolah kak zura. suka tgk...nampak cute banget in size kecil tue...hikss

Zura said...

erm...badan kecik ke besar ke pd akak kalau drg nie pakai baju sekolah tetap comeyyy..

wahida said...

ko percaya x, kalau akak cakap akak dah jadi nenek? sila percaya ye...ekekekek...

Zura said...

erm...percaye...hehehe..

Imran nyambek said...

kopok tu nampak sedap.aarrgh

Zura said...

erm...kopok super ring klau xsalah..mmg sedap kopok tue..

ardinihumaira said...

hehe budak kiut ni :D

Myra Jay said...

Kecik2 dah berderet anak buah ye.. Jenuh melayang.. Raya nanti kena bg duit raya le camtu..hehee

Zura~Jom register HeartBeat, leh tambah income.. :)

Zura said...

kiut miut...

Zura said...

tue lah...duit raya skrg xmcm dulu..singgit dah rase besar nilainye...

td ade jgak godeh2 pasal heartbeat...terasa nk join jgak..