Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 12, 2011

Dapat BE

Assalamualaikum.....

Baru semalam dok menangis sebab iklan kuar di semua side tapi belum tentu ada BE....sekali ari nie tengok akaun ada satu BE...oraitlah tue dari tak de....bila tak de dok rengek² nak...bila dah ada kenalah bersyukur walaupun ciput...kali nie untuk iklan maxis iPad SS....tq nuffnang...

>>>Kena merengek dulu ke baru dapat BE erk...???
Blogger Templates

10 comments:

A N A K - A N A K K U said...

mengada erk...heheheh

saya_arief said...

nak BE jugak.
;p

Joy said...

zura consistent update blog..pasni lg byk BE ;)

onniey84 said...

heheh bestnya dpt BE..
tul tu kena merajuk2 bru dapat ;)

Zura said...

kenalah gedik sikit mah..kata nk BE...hahaha

Zura said...

satu je yg ada..nak jugak g gedik2 ngan nuffnang ye arief...

Zura said...

insyaallah joy..nk consistent tue yg payah tue...

Zura said...

hahaha...taktik nie mmg menjadi onniey...

ardinihumaira said...

awwww tahniah kak. dni tade be baru huhu

Zura said...

nie pun kalau xmerajuk xdpt dini...