Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 5, 2011

Sudah Empat Tahun Bersama

Assalamualaikum....

Ingat lagi 05.01.2007....ktorang mula menjalinkan hubungan untuk terus bersama...aku jumpa dia di Bandar Baru Sungai Buloh....satu kenangan yang sweet...sememangnya ape yang jadi aku tak duga...segala²nya sudah tertulis.....

Ari nie 05.01.2011...genaplah 4 tahun ktorg bersama...bermacam perit jerih ktorg lalui bersama...suka duka pahit maung manis masin...suma jenis rasa ada dalam hubungan ktorg nie....bila aku susah dialah peneman aku...

Merata dah ktorang pegi bersama....bagi aku dia memang seorang yang setia...walaupun penah 4 bulan dia sakit...aku tak kesah ape pun...yang penting perasaan aku terhadap dia....tetap utuh WALAUPUN di landa badai...chewaaaahhhh....

Penah famili suggestkan aku untuk tidak berhubung dengannya...tapi bila mengenangkan kenangan bersama...aku tak putus² berdoa agar aku terus bersama dengan dia...alhamdulillah famili aku boleh terima hubungan ktorg.....

>>>Setia tak setianya ktorang...hihihi...semoga hubungan kitaorang tetap utuh sampai memasing menemui ajal....
Blogger Templates

26 comments:

A N A K - A N A K K U said...

kalau ko buat teka teki, jawapan aku adalah kereta savvy kesayangan ko...ehehehehehehe

Zura said...

teeeeeeeeeeet...masa dh tamat ye mah..kahkah..ini bukan kuiz daaa...saje tribute tuk yg tersyang..

~ain said...

baru lepas bayar roadtax ke? hehehehe. ain baru je bayar roadtax viva sambil melihat RM820 berterbangan di angkasa meninggalkanku. hahahahha

~aSHa~ said...

ehehe sekurang2nye pandai bermadah..

akak yg berlaki ni pun tak reti nak buat ayat gitu...ehehe cacar marba je..

Zura said...

mmg br lepas bayo rtax...nasib baik xsebanyak ain...hehehe..

ieda said...

semoag berkekalan dikk .. :)

erleena said...

sg.buloh uma saye! :DD

chugie said...

amboi ayat.. cam madah tuk pakwe je..

saya_arief said...

;D

AISHA INANI said...

aikk? bukan orang ker?
ciskek! haha.

semoga teros bersama yawww!

Zura said...

aminnnnn kak eida....

Zura said...

erk..eleena dok sg buloh ke...???dekat dh tue...

Zura said...

jeles ke zie..hehehe..kalau aku ckp tuk pwe..ko nk buat ape zie...hihihi..

Zura said...

:D tuk kamu arief..

Zura said...

mahunye xreti bermadah kak asha...budak sastera dulu nie...menangis cikgu kalau murid dia xpndai bermadah..

Zura said...

aisha inani...siap ciskek lagi...hahha...

Redbloodsnow said...

AMINNN AMINN...ZIE AMINKAN EA :D

Zura said...

aminnnnnn...tq zie

wahida said...

weh, aku konfius jap...n3 ko ni utk pakwe ko ke utk keta ko? baik ko jwb dgn hati yg tulus ikhlas...

nina syakina said...

wahhh.... bersama selamanya... ekkk

Zura said...

kak wahida....no komen...hehe

Zura said...

insyaallah nina....

d_LA said...

hidup2 ingatkan untuk pakwe td..hehe..hahaha..tahniah sbb dh 4 thn bersama..heeee~~

Amy Syaquena said...

ingatkan kata-kata manis untuk kekasih hati rupanya hu3...

Zura said...

hehehe..ala tuk sesapa pun xkesahlah d_la...

Zura said...

jgn terpedaya ye amy..