Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 28, 2011

Siapa Sebenarnya Anonymous?

Assalamualaikum.....


Pict from google...

Sapa penah di serang anonymous...??aku..??so far belum lagi....kebiasaannye anonymous nie menyerang blogger² glemer...atau depends pada entry yang di publishkan...kalau ada yang kurang senang, si anonymous nie akan menyerang...

Sapa anonymous nie kita tak tahu...kekadang ada jugak blogger yang tak puas hati ngan sesuatu entry tue then nak condemn entry tue...tapi tak nak orang tahu siapa dia...then dia pun gunakan status anonymous....

Tapi jangan ingat semua anonymous jahat...ada yang memang tak nak bagi tahu identiti sendiri tapi memberi komen yang bernas dan menjaga hati...tapi kebiasaannye status anonymous nie di gunakan bertujuan untuk mengcondemnkan seseorang...

Ada orang lain nak buat sesuatu yang baik pun di condemn jugak...pelik aku...pada aku kalau rasa tak suka baik tak payah terjah blog orang tue...baik tak payah jadi followers orang tue...atau dalam erti kata lain tak payah ambik tahu pasal orang tue...

Kalau aku tak setuju dengan sesuatu isu aku akan berpikiran "itu pendapat dia"..."pendapat aku lain"...so click kat "x" then pegi baca entry blogger lain...so aku tak sakit hati...dan aku pun tak sakit kan hati orang tue...jadilah aman damai...kehkehkeh....

Kepada kengkawan yang sering kena serang hendap ngan anonymous berhati walang nie...banyak²lah bersabar....jadikan itu sebagai pemangkin untuk korang terus menulis dan lakukan ape saje yang korang mahu....

>>>Jangan lepas entry nie persatuan anonymous serang aku plak...kahkahkah...
Blogger Templates

19 comments:

Unknown said...

aku, dulu penah lah.. tp sekarang x de dh!

ardinihumaira said...

a ah.. anon gtu.. baling batu sorok tangan... sepatutnya nak bagi pendapat biau berhemah jangan maki hamun. baru orang hormat. :)

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

hmm..sometimes people are not what we think they are :(

wahida said...

x pernah kena lagi...kalau akak kena, sumpah aku carik sampai ke lubang cacing..heh!

lady-D said...

kalo anon mat salleh ade la..kalo anon nak hentam2 blog dla so far xde lg..en3 dla bkn panas sgt..biase2 jer..hehe

velasrizal said...

klo kene serang kita lawan blk ..

Penumpang Bas Ekspres Akan Di Kenakan Surcaj Tol ?

Azyie said...

baru2 dah kena 3 kali..tapi si anom 2 bek jew..xpenal wat hal lagi..minta2 jgn la wat hal..tapi pning nak mlayan kehendak beliau...

zh-ena said...

blog aku pun pernah kena serang..

Zura Tahir said...

eh ko pun pnah jgak zie,...

Zura Tahir said...

ntahnye kan dini...berhemahlah sikit sifatnye...

Zura Tahir said...

tuelah kan joy..

Zura Tahir said...

tp dia xde dlm lubang cacing kak...dlm lubang toilet kot...haha

Zura Tahir said...

biasenye entry pans2 je kan d_la drg nie serang..kalau kita nie entry besa2 je..

Zura Tahir said...

berjuang smpai ke titisan terakhir ye rizal...hehe

Zura Tahir said...

xyah layan azyie...biarkan je...

Zura Tahir said...

a'ah na...aku ingat lagi..mase tue pasal isu b**i atau khinzir..:D

Amni said...

baru semalam anon datang blog.. pertama kali.. tapi dia bagi komen baik aa.. mungkin dia bukan blogger kot..hohoho

Zura Tahir said...

kalau komen baik seronok sikit baca kan amni...

Anonymous said...

let them do what ever they want to do.