Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 26, 2011

Makaroni Tom Yam

Assalamualaikum....

Nie lagi satu entry makanan dari aku....hehe..sungguh best plak buat entry pasal makanan nie...semalam ktorg masak tom yam...first time aku masak tom yam...tapi bukanlah hasil masakan aku sorang je...

Yang menumis kakak ipar aku...yang letak garam adik aku....yang letak sayur, jaga masakan tue sampai abis aku....begitulah ktorg yang bekerjasama sentiasa....hehehe....akhirnya jadi jugak tom yam ktorg...tapi mak aku cakap kurang daun limau purut....

Tom yam nie memang sedap di hirup cam tue je....tapi aku telah variasikan tom yam nie...oleh kerana mak aku rebus makaroni so aku letak makaroni dalam mangkuk pastue tuang kuah tom yam....jadilah makaroni tom yam....pastue sorang² buat cam tue...memang sedap....

Makaroni tom yam....
Blogger Templates

10 comments:

~ain said...

tetiba baru tersedar yang diriku dah lama tak makan tomyam..

ardinihumaira said...

fuhyooo lom penah makan ngan makaroni. tingin dah ni. nyum3

emieysandra said...

wah..mesti sedap..tomyam tu feveret emiey..

:)

::alwaniamalini:: said...

alamak.. favourite ni. huhu sedapp

Zura said...

belanje ain..kite mkn sama2...hehhe

Zura said...

cube dini...sedap...

Zura said...

lg sedap...boleh try ngan mcm2kan emeiy..variasi sikit makanan malaysia nei..

Zura said...

samalah wani..feveret jugak..

Redbloodsnow said...

whoaa! tom yammm. my favy tuh kak.. gulpp gulppppp :D

Zura said...

ramai penggemar tom yam rupenye..