Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, January 3, 2011

Damping Malam Menjengah Pawangan

Assalamualaikum.....

Hari khamis aku ambik halfday...oleh kerana cuti aku tinggal halfday so aku abiskanlah...aku bukanlah nak pegi bank untuk urusan tertentu....tapi ktorg telah merancang untuk pegi tengok wayang cite Damping Malam....

Ktorg ambik pukul 0915 p.m nye cite...sebab sampai dah lambat...mana nak pegi sorok² sebab nanti Muqri sibuk nak ikut...dengan jammednya lagi...adoooiii...letih...ingat nak tukar cite lain sebab tak nak balik lambat....

Tapi dah adik aku nak sangat tengok cite nie...so layankan lah....lagi pun esoknya (Jumaat) cuti...cuti khas tue untuk rakyat Malaysia....adik aku plak keje petang so no hal sangatlah nak balik lambat...

Overall cita dia okeylah...seram pun seram jugak...tapi inilah cite seram...tak bolehlah nak berenggang ngan unsur tersentap².....gugur jantung aku asik² nak terkejut je...tapi tak de hantu merangkak....ending yang sedih dan menyentap jiwa....eceeeeeh....


Kira bape tiket yang aku beli tue...

Ini anggota yang ikut...termasuk orang yang ambik gambar nie....

Bergambar di sebalik muka tengkorak nie....ingat nak pegang gigi tengkorak tue tapi geli plak nengok...

Lampu krismas...hujung tepi kanan nie adik ngan bakal adik ipar aku...
Blogger Templates

12 comments:

ardinihumaira said...

whoaa bestnye akak g tengok muvi :D

oya said...

kt curve..best ke cite ni..

Zura said...

g ramai2 mmg best dini...

Zura said...

boleh lah oya...3/5 bintang..

A N A K - A N A K K U said...

hehehehe.....x ajak akupun erk...

Mknace said...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

emieysandra said...

ala..dh lme xtgk movie, dh r skg bzi ng kelas ni..huhu

|| NaFiRaa || said...

saya takut tengok citer seram!

Zura said...

plan last minute..tp mmg xnk ajak pun imah....hahahha

Zura said...

terbaik dr yg baik.. :)

Zura said...

xpe..weekend kan ada emiey...bleh je terjah...

Zura said...

tgk cite lawak jelah nafira...