Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 7, 2011

Gundah Gulana

Assalamualaikum....

Amacam cuti 4 hari sempena CNY nie....harap² korang tak sesat lah nak pegi keje balik erk...hehe....cuti 4 hari aku nie alhamdulillah terisi dengan aktiviti yang wajib di selesaikan....mana yang tertangguh aku selesaikan masa cuti nie....

Sabtu Ahad aku jadi driver anta adik aku pegi kursus kawin kat Zura's Akademik....hehe..orang nak kawin lah katakan....padahal ada tempat yang dekat tapi sebab mungkin dah biasa ke sana...dari zaman kakak aku lagi ktorg ambik kat situ....cuma aku je yang kena kat Plaza Pantai...

Adik aku berkursus ngan Tomok & pasangan...hehe...dapat jumpe artis ye...Zura's Akademik nie memang terkenal ngan tempat artis ambik kursus kawin...kalau krg pegi sana banyak sangat gambar artis sedang berkursus...

Alhamdulillah jugak aku dapat menghadapi ketentuan Allah yang terjadi dalam famili aku baru² nie...walaupun rasa gundah masih bertahta dalam jiwa aku nie tapi aku cuba untuk jadi kuat....memang bila teringat aku sure nak menangis...

Kalau tanya emosi aku hari nie memang agak tak keruan...selagi apa yang terjadi tidak dapat diselesaikan secepat mungkin....mintak pada Allah lancarkan segala yang gundah dalam famili aku...biarlah ktorg menarik nafas lega....aminnnnnn...
Blogger Templates

16 comments:

Imran nyambek said...

chaiyok2

saya_arief said...

arief pown nak pegi kursus kawin.
hahah.
;D

amal said...

oh kenapalah tu.. harap zura sekeluarga dapat hadapi semua masalah dengan baik.

selamat kembali bekerja!

Sharinginfoz said...

kejap aja masa berlalu kan

A N A K - A N A K K U said...

bestnye kursus kawin...heheheheh krsus jerlahkan....

Joy said...

harap semua itu akan berlalu dgn cepat..

ardinihumaira said...

semoga semuanya dipermudahkan, amin...

oya said...

kt mane ek..

Zura said...

time kasih imran..go go..

Zura said...

pegilah arief..xrugi pun sbb seumur hidup valid nye..

Zura said...

adalah sebabnye wani...very2 personal..

harap2 ktorg tabah terima sumenye..

Zura said...

yup sharinginfoz..terlalu cepat rasenye...rase cm masih kecik je lg..

Zura said...

best ke mah..aku dulu boring sbb penceramah mostly nye memboringkan..

Zura said...

insyaallah joy..thanks..

Zura said...

amin...thanks dini..

Zura said...

zura's academy tue belakang dataran maybank je oya...kat bangsar...