Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, September 10, 2009

Animasi

Assalamualaikum....

Aku minat sungguh pd lukisan animasi 3D....cantik sgt...mcm Final Fantasy...lagi satu lukisan komik Tony Wong...klau krg pnah bace komik kung fu masa dulu² thn 1990-an sure krg th sape pelukis Tony Wong tue...

Cite plg aku suke bace masa tue Alam Perwira...mmg famouslah cite tue...ade byk lg cite berkisarkan seni pertahanan diri kung fu...citenye mmglah mengarut tp bace just sekadar hiburan saje...

Tapi ade pekdahnye bace komik tue sbb ade di selitkan beberapa pepatah cina yg kite xth....kalau dulu abang aku suke sgt beli...byk plak tue...setiap keluaran mesti x tinggal...dulu harganye RM1.80...satu cite mesti smpai 100++ nye episod...

Haaa...calculatelah bape duit dh mengalir kat situ....itu dulu punye harga....sekarang nie aku tgk dh RM2 lebih...ade plak tue yg di jual dlm bentuk jilid....jilid nye harga berbelas²...skrg nie cite yg masih active Raja Rimba...

Klau xsalah aku Raja Rimba tue dah 500+++ nye episod...giler....dh mcm² watak ade n silap hari bulan citenye mmg dh meleret jauh...tp aku dh xbace cite nie...lukisan cite nie pun bleh tahan jgak cntiknye...

Seingat aku pnah bace cite...Alam Perwira...Anak² Wira...Dewata Raya...Juara Wira...cite² nie mmg aku ikuti smpai abang aku dh xlarat nk beli...hehehe...no money lah tue....aku tukang bace je sbb mase tue still student...klau dh keje pun xkose aku nk beli...








Antara koleksi animasi dlm phone aku...



Free Signature Generator

6 comments:

hakiminwizan said...

hahaha..
sama la zura..
kimie pown suke..
antaranya pedang setiawan..alam perwira..
huh..teringat zaman sekolah..
waaaaa..
nak jadi budak sekolah balik..
tak nak jadik cekgu sekolah...

Zura said...

hehehe..:D...g lah mintak doraemon mesin masa...

hakiminwizan said...

kalo mintak kat doraemon mesin masa..
boleh gak kan,..tak payah g keje..
huhuhu

zh-ena said...

aku pun tukang baca jea..jgn harap la nak beli kan..

betul tu lukisan diorg hidup tau..

Zura said...

tuelh...porak poranda lah dunia nie klau mesin masa tue wujud

Zura said...

samalah kite ena ooiii..bace je lah