Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 15, 2009

Malam Tadi

Assalamualaikum.......

Malam td aku temankan adik aku Ain g beli hadiah tuk boipren dia...hehehe...hadiah hari jadi....erm biaselah tue bile dh bercinta nie....sanggup berabih duit nk beli tuk yg tersayang...mcmlah aku xpnah alami...peaceeeee...

Memule tue ktorg g maybank sbb aku nk bank in kan duit minyak wangi kat sepupu aku...adik aku plak nk kuarkan duit dia...pastue g farmasi beli ubat aku...ubat tahan gedik...:D...dh pastue aku nk g CIMB plak kuarkan duit....

Sudah selesai urusan bank barulah kitaorg g kedai sourvenier yg bernama Fully Shop...kedai nie belakang Bangi Kopitiam....sure krg (imah, zie & ida) th tmpat tue...memcam sourvenier ade jual kat situ...mmg rambang matalah nk beli...

Selesai urusan kat situ g plak Mesra Stationeries adik aku nie nk beli kad raya plak....eeeeeeee...memcam kerenah...mentang²lah aku yg drive...cm remote je dia....pastue xabis lg kerenah dia tue...singgah plak tepi jalan kedai jual biskut raya...

Dia ckp nk belikan mak aku biskut makmur...mak aku nak sgt makan...harga satu bekas tue RM15.00....adik aku ckp mahal sbb kawan dia bleh dpt RM8.00...tp sbb mak aku nk mkn sgt n sape nk ke sana dia belikan lah jgak...aku xkesah sbb itu duit dia...:D

Masa nk kekedai tue ktorg lalulah ada satu kedai nie..adelah dlm 2 3 org bdk lelaki dok kat situ tunggu customer...tgh² jln kaki aku tersalah step...so terpelecok skit...maluuuu siot..tp buat dek je lah kan...dlm hati sure bdk² nie gelakkan aku....

Dah abis tue barulah ktorg berangkat balik umah...



Kad discount...RM10 dpt 1 point...kalu kite beli RM110 dpt discount RM5....okeylah kan...sape nk bagi RM5...bak kata zie....



Nielah ubat gedik aku tue...

Free Signature Generator

8 comments:

~ain said...

ubat gedik?? hehehe

Zura Tahir said...

sama makna ngan ubat gatal...:D

zh-ena said...

klu aku nampak confirm aku gelakkan hehehehehee

Zura Tahir said...

xbaik gitu tau...

iman said...

hahaah akupun akan join ena lah ra, rugi kalau x gelakkan ko, bkn dpt selalu gelakkan ko...hahaahha
mesti muka ko merah...=))

Zura Tahir said...

eeeeee...xbaik sungguh join ena tue...

Unknown said...

aku pn nk join ena n imah.. aku kn suka gelak.. wakakakakak:)) =))

Zura Tahir said...

erm..krg mmggg...