Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 1, 2009

Di Sebalik Malam Merdeka

Assalamualaikum...

Hari sabtu ktorg g berbuka kat umah Mak Lang aku kat Ampang....ktorg dtg 2 kete...adalah dlm 10 org....ktorg smpai umah Mak Lang aku kul 3 lebih lah cm tue...smpai je sepupu n dua org anak buah aku je yg ade...Mak Lang aku n Kak sepupu aku g beli lauk...

Dlm setengah jam drg pun smpai umah....smpai² je terus jlnkan operasi memasak...masak cume lauk simple je...sup ayam, kangkung celur n smbal belacan, sambal ikan pari, kuih tepung gomak...mmg seleralah...

Dah berbuka n xth nk buat ape kan....ktorg planning g Carefour Ampang...smpai je Carefour dah tutup sbb smpai sana kul 10.30 mlm....decidelah g Tesco Ampang sbb nk cover malukan pulang awal...mlm merdeka sambut kat Tesco...

Mmg ramai manusia walaupun dh malam...Tesco biasenye tutup kul 1 klau esoknye cuti...aku klau ke pasaraya mmg x sah klau x g section nie....aku mmg peminat cekelet...






Adik aku cari cekelet nie...sedap beb...aku beli cekelet camior je....saje je lah tgk harga Cadbury Gold...sekali sekala beli boleh lah...lebih kurang harga Ferrore Rocher...



Free Signature Generator

6 comments:

zh-ena said...

suka tgk iklan cadbury gold tu..ko rasa la kan ra mcm maner la p.we ko akan lamar ko nnti kan

Zura said...

hahahhaha...lawaklah ko nie na....manalah aku th...ntah2 terus tarik tangan aku jumpe tok kadi kot....wakakakakka...

iman said...

ra kalau dia tarik tgn jumper tok kadi...tue gelojoh namenyer...hahaha
sedaplah coklat tue....

Zura said...

mana lah th x sabarkan...hahaha...mmg sedap mah...try lah...

~ain said...

hadui.. sedap nya coklat.. Ain pun suka iklan cadbury gold tuuuuuuuuuuu.. tetiba berangan pulak nak dapat coklat sebagai hadiah.

Zura said...

hehehe...ala ain bolh mintak je kat abg sayang