Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, September 11, 2009

Terjiwang Sekejap

Assalamualaikum...

Malam td aku kuar ngan adik aku g Sg Buloh.....naik kete adik...dia lah yg bawak nye...sbb aku malas nk drive...hehhe...g Sg Buloh pun sbb nk g Econsave beli barang nk buat bubur jagung dia...pastue kuarkan duit sekali...

Punyelah ramai manusia kat Econsave...aarrrgghhhhhh....tensen je...makin hari nk gelap makin berderu² org dtg...mcm ade jualan murah je....sbnarnye bknlah aku nk cite psl keadaan sesak kat Econsave tue...

Tapi aku cume nk cite psl...on the way nk balik tue...ktorg pasang c.d lagu Syura album Aruda....sbb c.d lagu raya xde so ktorg dgr lagu nie je lah...smpai je kat satu lagu nie terus buat aku teringat kat somebody...:D...aku mmg suke lagu nie dr dulu lg......

Layan jiwang jap...hehehe...ckp psl jiwang...aku teringat Cikgu Rahmah...guru b.m aku mase tingkatan 4....ade dia ckp aku nie seorg yg JIWANG...eeeeeee....xkose aku cikgu ooiii...xthlah tang mana jiwang nye....

Nak th lagu ape...jeng jeng jeng jeng...





Dalam Benci Ada Rindu...


Aku kira segalanye...berubah bila berpisah

Tapi jangkaanku meleset belaka

Kau masih memburu aku, untuk apa lagi


Dalam benci ada rindu, dalam rindu kau cemburu

Seringkali merantai hatimu, bila kau menyapa aku

Aku jadi jemu


Untuk apa, kembali merindu

Cukup sudah pahit manis denganmu

Terlalu menyakitkan usah di kenang

Biarkan berlalu


Ku halalkan, apa jua

Pernah kita kongsi bersama

Aku redha dengan ikhlas, suratan ini


Biar aku sendirian

Walau hidup di lambung ombak

Andai tak karam, pasti ketepi


Bukanku pergi, membawa diri

Tetapi aku berkecil hati

Kudoakanmu bertemu pengganti



Free Signature Generator

5 comments:

hakiminwizan said...

tak jiwang ker???

hakiminwizan said...

tak jiwang ker???

Zura said...

mmglah xjiwang...kite rock kapak...hehehhe...xkoselah nk jiwang2 nie...

zh-ena said...

mmg jiwang la tu..

Zura said...

erm...:D